Понеділок, 03.08.2020, 14:55
Вітаю Вас Гість | RSS

Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів з поглибленим
вивченням англійської мови №44 міста Києва

Контакти:
вул. Жилянська, 46,
(044) 289-77-85
Категорії розділу
Оголошення [42]
У розділі подаються оголошення щодо життя школи
Події [284]
Інформація про основні події в школі
Досягнення [14]
Матеріали про основні досягнення серед учнів школи
Зверненя [4]
У розділі звернення аміністрації та інших представників школи
Правила [1]
Виховання учнів щодо дотримання життєво важливих правил
Учнівська творчість [2]
Висвітлюється інформація про творчі доробки учнів, їх здібності
Наше опитування
Оцініть сайт
Всього відповідей: 301
Нас відвідали
Free counters!
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » 2015 » Серпень » 24 » Про впровадження в практику роботи школи Всеукраїнського науково-педагогічного проекту «Інтелект України»
20:09
Про впровадження в практику роботи школи Всеукраїнського науково-педагогічного проекту «Інтелект України»
« І чужому научайтесь
Й свого не цурайтесь.»
Т. Шевченко


Про впровадження в практику роботи школи Всеукраїнського науково-педагогічного проекту «Інтелект України»

Хто не знає жодної іноземної мови, той не знає нічого зі своєї рідної мови.
Адже порівнюючи мови, ми можемо вловити мелодійність італійської і української мов, стислість англійської мови, чіткість німецької.
Сьогодні іноземна мова відіграє важливу роль у нашому житті, і тому коли в 1991 році школа стала спеціалізованою з поглибленим вивченням англійської мови, ми почали працювати над введенням німецької мови, згодом італійської мови - для викладання якої були складені програми вчителями школи та викладачами КНУ імені Тараса Шевченка.
Вивчення іноземних мов сприяє позитивному ставленню до мови як засобу спілкування, поваги до народу, носія цієї мови, толерантного ставлення до його культури, звичаїв і способу життя.
Але дуже важливо не втратити своєї самобутності, неповторності, толерантності, пам’ятати, що Україна – це держава з славним героїчним минулим, майбутнє якої творити нашим дітям.
З цією метою в нашому навчальному закладі велика увага приділяється національно - патріотичному вихованню. Щороку проводиться ряд традиційних позакласних заходів, зокрема, Свято 1 вересня – під вишитими рушниками в Країну знань, Український ярмарок, Козацькому роду нема переводу.
У 2014 році школа стала учасником Всеукраїнського науково- педагогічного проекту « Інтелект України». Метою Всеукраїнського науково- педагогічного проекту « Інтелект України» є впровадження в національний освітній простір системи пошуку, навчання та виховання здібних і обдарованих дітей і учнівської молоді, формування їх національної свідомості.
Проект надає можливість не лише поглиблено вивчати іноземні мови, як це передбачено навчальними планами спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов, а й розширити знання учнів з предметів математичного та суспільно-природничого циклу завдяки спеціально розробленому навчально - методичному забезпеченню основних предметів та введенню додаткових предметів таких як « Навчаємося разом», « Еврика» тощо.
Програма отримала схвалення у всіх учасників навчально- виховного процесу. А батьки учнів, які навчаються за навчальними планами Всеукраїнського науково - педагогічного проекту хочуть поділитися з вами своїми враженнями
.

Я, Ковтун Олена Олексіївна, мама Папроцької Олександри, учениці 2-А класу спеціалізованої школи з поглибленим вивченням англійської мови № 44 міста Києва.
У першому класі моя донька навчалась за програмою «Інтелект України».
Хочу відзначити високу ефективність цієї програми – дитина легко засвоювала навчальний матеріал, навчалась з цікавістю, охоче ходила до школи. Рівень її ерудиції, рівно як і загальної підготовки (технічна читання, швидкість розв’язання прикладів, обсяг знань стосовно предметів та явищ навколишнього світу тощо) на час закінчення першого року навчання за моїми спостереженнями виявились істотно вищими, ніж учнів, що закінчили перший клас загальноосвітніх шкіл за звичайною програмою навчання.
Також хотіла б відзначити високий професійний рівень учителя початкових класів – Куцоконь Н.О., яка майстерно оволоділа методикою навчання за програмою «Інтелект України», і загалом подякувати адміністрації школи за впровадження такої навчальної програми.

Сьогодні система освіти є варіативною. І ця визначальна риса розвитку освітнього простору виражається в створенні та розробці альтернативних підручників, якими і є навчально-методичні комплекти для початкової школи освітнього проекту «Інтелект України».
Він реалізується в початковій школі на базі державних програм із різних навчальних дисциплін. До проекту розробники пропонують власний навчально-методичний комплекс (підручники – зошити з друкованою основою – посібники для вчителя), забезпечений комп’ютерною підтримкою (аудіо-, відеозаписами).
Науковий керівник проекту – доктор педагогічних наук, професор Ірина Володимирівна Гавриш.
Сутність проекту полягає не в насиченні дитини поглибленими знаннями, а у набутті нею, перш за все, необхідних навичок роботи з інформацією, аналізу, гнучкого творчого мислення, самоконтролю та самооцінки, швидких реакцій, раціональної організації навчальної праці; розвитку пізнавальних процесів – сприйняття, пам’яті, мислення, уяви й уваги; розвитку якостей особистості школяра – цілеспрямованості, працелюбності, організованості, охайності, наполегливості, волі тощо.
Програма розроблялася таким чином, щоб врахувати вікові особливості учнів, не лише зберегти, а й збільшити їх інтерес до навчання. Завдяки між предметним зв’язкам, засобам наочності та відеоматеріалам, об’єкт вивчення стає більш зрозумілим та цікавим. Для прикладу, якщо на уроці «Читання» діти вивчали оповідання про соловейка, то на уроці «Я і Україна» вони дізнаються про класову та видову приналежність цього птаха, спосіб життя, проглядають відеофрагмент з соловейком, чують його спів.
Завданнями даного проекту є пробудження й виховання в кожному учневі патріотичних почуттів, залучення до вищих цінностей:
- любові до батьків, своїх предків, рідної землі;
- любові до рідної мови, культури, народу, пошани до історичного минулого , національних традицій і звичаїв;
- глибокого усвідомлення власної національної належності, відчуття єдності зі своїм народом;
- любові до Батьківщини-України, готовності творити задля кращого її майбутнього.
Детальніше зупиняючись на кожному із наведених вище завдань продемонструємо українознавчий зміст посібників.
Так вже з перших місяців у школі діти знайомляться з гімном України, співають його на уроках.
Державний гімн України - урочиста пісня,
державний символ нашої Батьківщини.
Держаним гімном України є пісня
«Ще не вмерла України ні слава ні воля»
композитора Михайла Вербицького
на слова поета Павла Чубинського
читаємо на сторінках посібника «Читання» у рубриці «Запам’ятай».
Першокласникам пропонують не лише вивчити вірш Анатолія Камінчука
Україна – моя Батьківщина
Зацвітає калина,
зеленіє ліщина,
степом котиться диво-луна,
це моя Україна,
це моя Батьківщина,
що, як тато і мама, одна,
але й зробити малюнок на тему «Україна, як тато і мама, одна».
Любов до батьків, своїх предків демонструє урок 9 «Роде наш красний, роде наш прекрасний» у посібнику «Людина і світ».
Дітям пропонується прочитати уривок української народної пісні та пояснити, як вони його розуміють.
Ой роде наш красний,
роде наш прекрасний!
Не цураймося,
признаваймося,
бо багацько нас є.
У вправі «фотоапарат» пропонується вислів:
Родовід – це історія поколінь.
Акцентується увага на тому, що дитина є членом своєї родини й представником свого роду. А символом зв’язку поколінь є дерево життя. Його коріння – це далекі предки; стовбур – старші покоління; гілки, квіти і плоди – діти й онуки.
Пропонується прочитати вірш.
У нашого Омелька
невеличка сімейка.
Тільки він і вона,
та старий, та стара,
та дві дівки косаті,
та два парубки вусаті,
та ще Христя в намисті,
та ще лялька в колисці
розглянути малюнок з родиною Омелька та порахувати, скільки всього в родині людей.
Потім дітям пропонується практична робота «Складання родоводу». Потрібно розказати про свій рід та разом з батьками намалювати родовідне дерево свого роду.
Вихованню любові до рідної мови та культури сприяють і численні прислів’я та приказки:
Азбука – до мудрості дорога;
Хто багато читає, той багато знає;
Книжка – маленьке віконце, а крізь нього весь світ видно та ін..
Особливу увагу на уроках «Людина і світ» приділяють темі «Україна – край мій рідний». Пропонується прочитати вірш Романа Купчинського.
Мій край
Київ – серце України
І найстарше місто в світі,
Хоч пройшов усякі зміни,
Гарний весь – в зимі і в літі.
Там церкви золото банні,
а в них дзвони мідно куті –
як задзвонять на світанні,
в Україні всім їх чути.
Коло Києва чи Львова, -
Куди піду – гарно всюди,
Куди ступлю – рідна мова,
де погляну – рідні люди
і пояснити, чому Київ називають серцем України.
У темі «Україна – незалежна держава» для першокласників подаються рядки вірша Василя Симоненка
Можна все на світі вибирати, сину,
вибрати не можна тільки Батьківщину
із запитанням як діти розуміють ці слова поета.
Підкреслюється, що кожен народ на Землі має свої символи, наприклад рослини. Українці кажуть: «Без верби і калини нема України».
У рубриці «Фотоапарат» знаходимо такі вислови:
основним Законом країни є Конституція.
Конституцію України було прийнято 1996 року.
Державними символами країни є Гімн, Прапор і Герб.
У рубриці «Запам’ятай» до названої теми подається такий текст:
24 серпня 1991 року Україна стала незалежною державою.
Тому щороку 24 серпня український народ відзначає День Незалежності України.
Тема «Наша мова солов’їна» пропонує дітям прекрасний вірш Володимира Лучука «Клятва»
Солов’їну, барвінкову,
Колосисту – на віки! –
українську рідну мову
в дар дали мені батьки.
Берегти її, плекати
буду всюди й повсякчас,
бо ж єдина – так, як мати, -
мова в кожного із нас.
У рубриці «Фотоапарат» знаходимо вислови:
Державною мовою України є українська мова.
Щороку 9 листопада в Україні відзначають
День української писемності та мови.
У рубриці «Запам’ятай» до названої теми подається такий текст:
Українська мова – державна мова України.
Вона також є рідною мовою українців,
які проживають в інших країнах.

Мама учениці 2-А класу
Мех Наталія Олександрівна – доктор
філологічних наук, професор, провідний
науковий співробітник Інституту
української мови Національної
Академії Наук України.
Категорія: Досягнення | Переглядів: 577 | Додав: kss441217 | Рейтинг: 0.0/0
Пошук
Календар
«  Серпень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Copyright СШ №44 м. Києва © 2020
Створити безкоштовний сайт на uCoz